tisdag 3 juni 2014

Snurrigt

Snurrig dag, hantverkare här vid 7 i morse... Jag hade sovit ca 45 minuter. Celine kom nämligen på att hon skulle kliva upp vid 4 och Vincent kom på att han skulle vara vaken hela natten och somnade vid 2... Då kunde ju såklart inte jag sova! Hjälp! Kändes som jag festat hela natten när hantverkaren kom. Som tur var sov barnen till 9 alla tre, så jag hann sluta ögonen i alla fall. 

Sen var det gnälligt värre från Vendela, tror det är tänder? Stoppa henne i spa-koppen och hon var nöjd! Haha! :) solen var här på besök i dag, mycket najs!! Vi väntade en evighet på hantverkaren som skulle komma tillbaks om en timme... Alltså skitlånga timmar i byggbranschen... Cennis och Vendy hann klättra in i bilen och kräva att bli fastspänd, sjunga en trudelutt, kräva att bli lösa igen, klättra ur bilen, springa runt, tappa bort skor, skratta, gråta... Flera gånger om innan han dök upp. Sen drog vi till stallet... De var så glada ända till de förstod att vi skulle inte till stranden som de trodde utan till stallet... Skitsura.

Fick kompensera med att åka till stranden med fika och mys... C var då gladast eftersom han fick köra sin vattenskoter.... Mm skulle va nåt det att han jaga ungar ut i iskallt vatten medan jag red i tre timmar. Mmmmmmm... 

Jag vet, inget av det jag skriver hänger i hop... Men det gör inte jag heller, hänger i hop alltså. Suck. För mycket att göra, trots att jag liksom inte har nåt att göra eller hur var det nu?! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!