torsdag 14 juni 2012

Njurstas

Njurstas det är det som du INTE vill drabbas av under din graviditet. Gudars skymning va ont det kan göra!! Hur som, jag är nu inlagd sedan i går natt. Har fått morfin, citadon och diflofenak... Känns sådär att medicinera så hårt, men jag lova att det gjorde så ont att det var medicin eller döden som gällde. AJ alltså.... Förlossningsvärkar är en njutning i jämförelse. V och C kom hit med Max hamburgare och kläder, samt min tandborste. Att inte borsta tänderna på ett dygn det är tortyr! ;) V uppförde sig som en riktig ängel och C hade klätt honom så fint. Missade tyvärr Tindras avslutning i dag. Lite ledsen för det, men fick ett fint kort från F. Uppdaterar vidare i morgon! Natti natti!!

2 kommentarer:

  1. Hur mår du nu?? Jag har oxå fått njustas och har haft det i två månader nu är i vecka 27+3.. håller på å dö av denna smärta!! Blev det bättre när bebisarna kom?

    SvaraRadera
  2. Oj, vad jobbigt! Jag fick ju min njurstas ganska sent i graviditeten. Hade aldrig stått ut i två månader!

    Nu är jag helt frisk och mina njurvärden är bra igen.

    Tänker de sätta i gång dig tidigare? De var väldigt orolig för bestående skador hos mig plus att bebisarna var påverkade.

    Lycka till och hör av dig hur det går!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar!