måndag 11 juni 2012

Helgen som varit...

Helgen som varit... vi har haft sååå fint väder hela helgen!! :) Underbart helt enkelt, det är en av många positiva saker med att ha stuga vid havet.

Frukosten i torsdags...


... skvallrar en del om hur underbart det var. Sen ser det ut som vi ser vattnet genom galler, haha, men det är för att slippa hämta Moti som hela tiden rymmer från "förmiddagsballkongen".

Jag har målat så långt jag kan utan stege i uterummet, ska ta en sväng på ytterdörren oxå och ev måla det nya staketet runt uterummet... vi får se vad jag hinner och orkar innan leverans. Dessvärre inget kort nu, då C slängde in en massa bråte innan vi for hemåt. Men mycket mysigt blev det när soffa och matbord kom in i uterummet. Det är för det mesta vindstilla och eftermiddag/kvällsol värmer sååå skönt!! :)

Projekten haglar på Fåris (som vi kallar vårt ställe), just nu är det pool, uterum och crossfitgym (!) som står överst på projektlistan. Jag har även med barnens rum och bebisarnas vrå.... vårt nya "sovrum" ska oxå fixas. Ja det är en hel del annat oxå.... HJÄLP! va mycket och va roligt!! För att inte prata om allt mitt pyssel. Hihi.


Här bygger killarna på crossfitgymmet. :) Moti har fått en sandlåda och en fotboll i helgen, blir inte alls förvånad om han blir fotbollsproffs... han kör runt på gräsmattan som värsta mini-Zlatan. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!