lördag 2 juni 2012

Det regnar här i Stockholm i dag...

Disco för hela slanten, i går var det hämta, lämna, hämta, skjutsa, sova över, fnissa, kolla film och prata hela natten.... puh för en tjockis-mamma som jag!!

Vi såg en film med Johnny Depp när han var i Karibien... minns inte vad den hette, men den handlade uteslutande om att dricka rom och vara packad. Nice ställe var de på i alla fall Puerto Rico. :)

Idag öser regnet ner igen.... ska hålla på flera dagar. Vi har dragit ner värmen inne och vill inte gärna dra upp den igen, så nu går vi runt och fryser. Brrr. Magen har varit lite märklig, jag har haft förvärkar likt mensvärk. Men det är väl bara att jag vänjer mig antar jag?

Jag väntar till i morgon och ser om det blir nåt uppehåll så jag kan tömma bilen inför besiktning och däckbyte på måndag. Sen ska den flytta hemifrån...

Vi ska snart bege oss på en middag och jag kan väl erkänna att det är inte vad jag känner för. Men alla runt omkring verkar vara tröga och inte fatta att jag är skittrött, tjock och bara vill ligga still i min säng, typ. I alla fall inte rusa runt och vara social... men detta får vara sista sociala aktiviteten eller kanske inte. Hmm men det ska nästa gång vara nåt JAG känner för.

Ska visa nya utebilderna lite senare, i kväll kanske. Nu ska vi se lite på Mission Impossible 4...

Moti status:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!