tisdag 12 juni 2012

Snabba tankar

Snabba tankar om livet... mina två barn leker nu i hop, trots att skillnaden i år är hel 8 år. De har inte setts på en vecka och har saknat varandra. V får vara med i Ts rum, vilket brukar vara strängerligen förbjudet och han i sin tur är snäll och pratar och frågar saker. De lånar varandras saker och inget är förbjudet... det är lite som smekmånadsfasen i FIRO-modellen... hahaha.... och vad kommer sen rollsökarfasen (dvs konfliktfasen).

Jag har i dag lunchat med S, hennes lilla E och H.... mysigt värre på uteserveringen på Public, jag brakade till med en hamburgare. Vi avhandlade det mesta, men den hetaste potatisen är såklart våra hus... alltså mitt och Hs. Ska de bli sålda, vad ska vi få för dem och när ska vi gå ut i höst med dem... Vi vill såklart ha S och J till grannar och jag vill framförallt tillbaka till området där jag trivdes sååååå bra. Gode gud, kom igen nu och visa att du finns, här nere på jorden så handlar vi med pengar... så jag vill både att mitt hus blir sålt och att jag får så mycket pengar över att jag kan köpa ett hus där jag vill bo. Ok? Just nu behöver jag inte mer!

Sen letade jag upp en klänning och skor till Ts avslutning, hon provar dem nu... hoppas de är ok!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!