fredag 29 juni 2012

Böner och tankar

Min bön går det väl sådär med... Nu har det gått i stöpet från ett annat håll. De som vi skulle köpa huset i från har hoppat av vår deal... Ingen större fara för oss i och för sig. Mäklaren har gått med på vår deal, helt otroligt! Nu väntar vi bara på sista pusselbiten, dvs de som ska överta vårt hus... Som jag skrivit tidigare här i bloggen så har jag en extremt stark känsla att det är just De som kommer köpa!!

I natt har jag sovit relativt ok. Moti har haft feber, men ändå sovit lugnt. Det är nu oerhört tungt i magen, jag känner det framför allt när jag ligger på rygg. Det är två stora tjejer, förmodligen över 3 kg vardera. Wow!!

I dag ska jag klippa mig har jag tänkt, så mitt hår inte är så fasligt långt nu i sommar. Sen hämta panduro-paketet... Tjohoo!! Njuta av lite jordgubbar i solen och ta det lugnt.

Att få barn på sommaren innebär att sommaren liksom swischar förbi, utan särskilt somriga aktiviteter. Som synes så finns de som redan längtar till vintern! :)

Nu ska vi äta en mycket sen sommarfrukost! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!