söndag 24 juni 2012

Magfunderingar...

Jag gör mitt bästa för att ropa in en Belly Bandit på Tradera. Går lite sådär, jag är vanligtvis väldigt smal kring just midja och mage och funderar på om jag ska satsa på en XS för att den inte ska bli för stor för snabbt. Å andra sidan lär jag inte kunna använda den den första tiden... Då min mage är enorm just nu! Bebisarna håller sig på samma vikt som enlingar, så ja magen är stor kan vi säga. Jag vill ju ha den som stöd för det första och hoppas på en bonus att magen tar sig tillbaka lite snabbare. Ja, mycket att tänka på... I kväll avgörs det kring en XS i alla fall. Jag kan ju inte använda min maggördel som varit kalas, på grund av mina njurproblem. Känns som den trycker lite extra på njuren.

Nu leker C och V på Vs rum... Sen ska vi på Coop... Herre Jesus!! Håll i hatten säger jag bara, nu ska familjen knasboll ut på äventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!