fredag 22 juni 2012

PANDURO - YEY!!

Stor beställning från panduro på väg... :) Visst affären finns i närheten... men närheten har liksom förflyttats till ca 10 meter från huset och där finns den inte. ;) Nu ska här pysslas och mysas hela sommaren lång!! Jag älskar min nya hobby, virkning, även om jag inte riktigt hittat "mitt garn" som jag trivs mer. Tror framför allt det är färgerna som stör mig lite... jag gillar ju vitt och pastelliga färger och på nåt sett så har det lite andra färger som dykt upp i brevlådan. :)

Nu har midsommar startat på riktigt! V som är lite dålig ännu... njuter av att se Upsy Daisy eller vad den karaktären heter i Drömmarnas trädgård och jag sitter ju här och bloggar mig lite. Vill på något sätt stanna och fotografera varje minut av mitt liv! Nu njuter jag... jo, jag gör verkligen det. Jag känner mig fri att skapa min framtid och jag älskar att vara med min familj, nu är bara en fjärdedel här eftersom en fjärdedel jobbar (och tjänar stor-pengar inför sommar) och en fjärdedel har dragit på fest. Den sista fjärdedelen är underbar och jag har tur att han är sjuk och mysig. Hmm luktar just nu mindre gott och behöver en recovery baktill. "/

Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!