fredag 15 juni 2012

Olikheter

Ligger här medan en ctg-kurva ritas bredvid mig.... Bebisarna mår prima, jag börjar må bättre och nu längtar jag härifrån. Hem, till landet... Till mina barn. Känns lite knasigt att jag ska behöva fråga om lov att gå hem. Haha. Jag är ju vuxen!! :) En annan fundering eller iakttagelse är; va olika alla bm och uska är!! Borde göras en personlighets checkup nr de starten utbildningen. Vissa verkar älska sitt jobb och kontakten med människor, vissa verkar bara göra det som verkligen krävs... Jaja, så är det väl överallt. Men här fast i en säng känns det extra påtagligt! :)

1 kommentar:

  1. åh nu var det ett tag sen jag besökt dig! Du är verkligen på slutspurten nu, härligt!! Härligt att du mår bättre, ja visst är det så att vissa borde definitivt inte jobba med människor! Lycka till med ALLT!!!

    sv:Vilken häfftig grej att resa iväg så länge! Det är sannerligen kvalitetstid! Som du säger kommer ingen tid tillbaka, den bara tickar och jag värdesätter tiden som jag har nu med flickorna lika mycket som den tiden vi kommer ha om några år. Jag hoppas att vi kan spara så många dagar som möjligt, bara det är motiverande för att jobba fler dagar vilket jag just nu absolut kan tänka mig att göra! Personligen vill jag inte sätta våra barn heltid på dagis utan att både jag och Anders kan vara hemma någon dag i veckan eller som ni hämta tidigare. Jag vill tro att våra flickor kommer att uppskatta den tiden dom kommer få med oss i framtiden för att vi gör på det här sättet.
    Tack för härlig peppning!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar!