tisdag 12 juni 2012

Lämna

Gah!! Lämningarna blir svårare och svårare... i morse var det länge sen V var på dagis och det märktes. Nu var bästa fröken på plats och det hjälpte något, de är så söta och skickar en bild på honom när han är glad och sitter och smaskar på sina sura jordbubbar (han som säger de är sura). :)

Men innan vi kom till den glada bilden med jordgubbar så var det en kamp. Jag tror han har insett att jag är hemma om dagarna och vill vara med mig. Men ärligt talat, hur kul är det egentligen?? Jag kan inte längre gå till lekparken, kan inte sitta på golvet, går mest omkring och är irriterad... Kul mamma?! Nääää... så några timmar på dagis tre dagar i veckan är nog väldigt roligt ändå?

Jag är nu i vecka 35+4 och magen den ser ut ungefär såhär...





Halvgalet... jag vet!! :) Haha, nu ska jag och min mage göra oss redo för att göra Centrum, hahaha... vi ska shoppa till Ts avslutning, fått fria händer, så när som på att det ska passa i hop, skor och klänning alltså. Hoppas jag lyckas och att det går snabbt!! :D Sen är det dags för lunch med S och lilla E, mys mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!