tisdag 19 juni 2012

Sjukhus och smärta

Idag TUL, bebisarna väger mycket bra 2800 g och 2700 g. :) De är ganska klara och ska bara tjocka på sig lite. :) Bådes hjärtan pick på fint och de rörde sig lite, flödet var bra och ja allt verkade bra. Jag vandrade runt med mina smärtor och bara led... folk såg lite rädda ut. Det gick inte att se kön idag... de är på tok för stora... så vi får väl se om det är girlisar som vi fått veta eller inte. "/

Tindra har varit i Täby C för att gå på bio med sina kompisar och kommer snart hem. :) Moti och C har varit inne i stan på något möte kring investering och fastigheter. Själv var jag och twinsen på Danderyd och kikade läget med mina njurar (ok), ctg kurva på bebisar (den ena som kallas tvåan = perfekt, den andra alltså ettan = sov och sov... vägra vakna trots is, kall saft och buffar) och så tul.... CTG tog en timme och jag hade ont hela tiden när jag var på sjukhuset. Väl ute i bilen igen hade jag så ont att jag nästan grät... sen var det bara att njuta av en bilfärd hem som tog 2 (!) timmar. Jag var till slut tvungen att ta två Citodon i helt torr mun, dvs öken pga morfin.... bläääääää... men då var det kris. Det hjälpte och smärtorna klingade av. Puh!!

Har fattat att smärtorna är de värsta du kan ha... alltså värre än värkar. Blir spännande att se hur jag klarar snittet...




Finaste barnen!!

Moti stackarn har fått hög feber och mår verkligen dåligt, stackars :'(  Tur att han dricker saft i bakki... det betyder att vi kan smyga i alvedon.

Haha, C skulle lära sig virka i dag... haha... gick väl sådär. "/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!