söndag 3 juni 2012

Nya bilder och ingen mat

I går kväll middag hos L och H till 23, i dag sovmorgon till 10.20... nice. :)

Jag har virkat en del på mina rutor idag, har handlat lite inför veckan som kommer... bokat tid på besiktningen på tisdag kl 9.15, i morgon ska jag byta däcken i alla fall. Vi skulle även se Mission Impossible, slående titel då det varit sjukt svårt att få till den filmvisningen. :) Jag somna, så klart men hann se att Michael Nyqvist var med. KUL! Att få en swing i karriären så sent eller hur jag ska uttrycka mig.

Dagen har varit helknasig för Vincent och han har vägrat mat. Han åt en macka till slut... men nej inte en maträtt. Han har till och med vägrat sitta vid bordet. Nu är ju han en sån som äter som en häst normalt sett, så jag har valt (även om jag mår sjukt dåligt av det) att låta honom och hans kropp få styra matintaget. Hmm kom på att jag ska leta efter Barbara-boken. En bok jag läste när Tindra var ca 6 år. Den handlar om barnuppfostran och är sjuuuukt bra!! Undra om den är på landet i gästis eller om den är här nånstans, hmmm...

I morgon är det dags att:

Skicka Traderasålda kläder - packa först - kolla vilken betalning som kommit in.
Byta däck på bilen
Föra över pengar till gemensamma
Mysa med Moti som är ledig och hämta Tindra på skolan.
Planera lite matinköp och andra inköp
Virka fler rutor
Planera lite kring Tindra och Vincent... tappat det helt!!
Betalat Tindras ridläger
Skicka fullmakter -  jobbdator funkar icke... har dock mailat kollega. (hehe lite skönt)
Hänga tvätt
Städa kök
Städa badrum
Köpa järntabletter

Här är utomhusbilderna:








Jag har idag haft en ordentlig svacka och mått så dåligt, jag hoppas verkligen att det förändras när jag väl är förlöst. Usch, hela graviditeten har varit en mental påfrestelse. Jag vill ju njuta, njuta av graviditeten, mina barn men oxå njuta av livet. Nu känns mycket mörkt och svart... som den horisont som i dag visat sig. Och var är kärleken i mitt liv?? Ska jag behöva byta relation för att få uppleva den, visst jag får den från mina barn, men jag vill även ha den som vuxen-vuxen kärlek.


Oj, vad det mörknade mot slutet av inlägget.... Jag är i alla fall lyckligt lottad i livet även om jag inte är lycklig just nu. 

Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!