torsdag 28 juni 2012

Inskriven och allvarliga funderingar!

Denna tystnad... Jag blir såååå less... Inte ett pip från mäklaren. Ingen bekräftelse på mottaget mail, ingenting. Jaja, ställer in mig på att det blir till att ut och boxas i villaringen igen i höst.

På avdelning 17 idag rullades röda mattan ut, haha. Nästan i alla fall... Hur ska jag överleva utan denna special behandling som jag får som gravid tvillingmamma. När de är här är jag Bara mamma och de är de som är speciella. Men det gör inget!! Jag är så glad att jag fått förmånen att bära dom! :)

Nu är C på VC få se vilken mördarbakterie han fått. :)

I natt sov jag inget igen... Nån halvtimme efter fem slumra jag... Men inget mer. Kan knappast kalla mig pigg i dag. Men va gör väl det? Ett par rynkor extra kanske?

Om jag vore mig själv nu skulle jag ha städat upp i huset, jag vantrivs oerhört och allra helst nu, när twinsen kan dyka upp närsom och bomben liksom slagit ner här hemma!!

Vi såg Safehouse i går och i morse. Helt ok film med svenskt påbrå, en skolkompis till C har gjort filmen. Jag tycker det är skitkul att de svenska filmmänniskorna får fäste iver there!!

Men tusan, här sitter jag och bladdrar på om skådisar!! Namnen på flickorna!! Det har kört i hop sig, ena namnet är snott av Cs chef, till hand nyaste dotter, född i maj. Och i och för sig av ca 500 andra oxå. Det var vår favorit Stella... Jahaja, nu är det en dyrbar tid fram till måndag. Vad ska flicka 2 heta? Flicka 1 ska heta Vendela men tvåan?? Det ska vara klart på måndag annars bara bestämmer jag!! Hehe! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!