lördag 23 juni 2012

Funderar i tidig morgontystnad

Varit vaken sen 5.00, somnade kanske 01.30... Såhär pigg och ingen sömn. Detta kommer gå galant! :) jag börjar verkligen längta att ha mina småttingar här nu.... Tidigare har jag känt en liten oro... Hur ska det gå och har jag allt?? Det är ju inte direkt så att man drar i väg och handlar på en gång med två små, har funkat fint med mina enlingar.

Det har regnat ett äkta sommarregm nu under de tidigaste timmarna. Bra, jag orkade inte vattna i går nämligen. :)

Konstigt att man glömmer så fort. Jag minns knappt första tiden med V ännu mindre med T och att de skulle vara samma varelser som kommit ur min kropp är ofattbart!! Mirakel - det är vad det är att få barn!!

Nä nu ska jag spana lite här och lite där få se om jag hittar nåt spännande. ;)

1 kommentar:

  1. javisst glömmer man fort. Våra är "bara" 7veckor men jag tycker redan att graviditeten känns som om den var år tillbaka. Det är sannerligen ett mirakel och att dom där små hjälplösa pluttarna ska bli stora individer som kan gå och prata det känns konstigt. Våra var 2075g och 2755g när dom kom i v.39+0 och nu väger dom 3700g och 4500g och jag får fortfarande på dom stl.44. Men liiiiite kort i ärmarna är det nog men eftersom det är sommar går det att vika upp lite snyggt så du får nog allt användning för dina 44or också ;-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar!