tisdag 26 juni 2012

Gör om, gör rätt!

Regn och rusk, jag är nöjd, hihi förlåt alla semesterfirare ;). T har i dag landat på ridlägret, fick tydligen ett fullblod... Gulp. Men hon var i alla fall oerhört nöjd och om hon nu inte ramlar av och slår sig fördärvat så lär hon lära sig en hel del....

Jag har virkat som en tokstolle, har en gallerfilt jag verkligen vill ha klar. Fick repa upp den tills det bara var två rader kvar... Nästan ett helt nystan. "/ det var bland det första jag började med och den var totalt sned på kanterna. Men glad att jag inte virkade klart den så... Jag hade aldrig varit nöjd. Nu är jag nöjd! Den är i en skön lila färg... Ska ta bild i morgon, förhoppningsvis klar. ;)

Vi har kört sillunch, C har lekt enormt mycket med V... Som såklart är supernöjd. V har fått oss båda att dansa. Haha! Vi har sett en underbar film om en surftjej som blev av med en arm efter ett hajbett och hennes liv efter det. Den får dig verkligen att tänka efter!

Slutvisat av huset på denna sida av sommaren... Spekulanten avbokade morgondagens visning. :( suck, ja det vore nice att stänga den delen av kapitlet.

En tjej i min grupp från familjeliv (numera facebookgrupp) har fått sina flickor i eftermiddag. Hon hade bf dagen innan mig... Iiiiiii..... Stanna nu snällt och fint i mammas mage.

Moti kan!! Det roliga är att han kan verkligen det mesta med! Här skalar han sitt ägg själv. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!