torsdag 21 juni 2012

Vin skadar barn... Drog ok... Eller??

Tillbaka i morfinets rus :(... Vaknade i natt av att min dotter väcker mig. Hon kan inte somna pga att jag snarkar!! Haha, har aldrig nånsin snarkat tidigare. :) hur som... Har svårt att somna om och molandet escallerar, strax under gränsen för olidligt masar jag mig upp för att hämta en supp.... Yes thats the way it is... Lumpi lumpi är det som tar emot samtliga mediciner förutom citodon.

Skönt att kapa smärtan trist att känna mig yr och törstig!! Funderar lite på det här med ett strängt alkoholförbud i Sverige under graviditet (jag är inte sugen på alkohol överhuvudtaget, tvärtom)... Jag kan alltså inte dricka ett glas vin till maten varje lördag, det är jättefarligt. Men att ta en drog på detta vis (nu tar jag tre färre/dygn än vad läkaren skrivit ut samt endast vid nödfall) som jag gör nu, det ska bebisarna klara?! Hjälp! Vad snedvridet det känns... Nu vill inte Jag ta varken det ena eller andra, men funderar ändå... Såhär i min tysta ensamhet runt halv sju morgonen innan midsommar. :)

Kram och skapa dig en underbar dag?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!