måndag 18 juni 2012

Spasmofen

Ny dag, ny vecka och nya möjligheter??

Jag vaknade 6.53 idag och smärtorna var vansinniga!! Jag provade att ligga på höger sida eftersom det många gånger kan lindra... men nej! Ingen förändring. Dessutom hade den söta lilla pojken kissat ner hela sängen :( han själv låg och sov i det utan problem. Jag fick nästa krypa till kylen för att hämta min Spasmofen som jag inte vll ta mer av!! Nu är bebisarna helt utslagna och rör sig inget... suck.... inte nog med att jag ska oroa mig nu.... risken för psd ökar markant.

Nä, nu suddas allt ut framför ögonen och jag måste ta en paus...

Skriver snart igen. Från en mamma som just nu är hög :'( det ska inte vara såhär!! Snyft!!

Ska bara nämna att i dag startar Tindras sommarjobb, hjälpa mig med V och hushållet... hon ska hjälpa mig i veckan då C jobbar och ska få ett par shortchaps som betalning. Hittills har hon inte behövt göra nåt eftersom V är förkyld och har bäddat ner sig med välling i bakki och kikar My little pony.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!