måndag 4 juni 2012

Hjul, hjuligare, hjullast

Jahapp då var det sommardäck på röda faran, dock är han halt på höger fram... hjullagret som var paj. Kul i hjul, kan om det vill sig illa skära i hop. Tröttsamt så tröttsamt, nu ska jag ju åka hela vägen till Uppsala för att genomföra en bilaffär. Ja, om jag kör max 70 km/h kan jag klara mig. OMG köra med körförbud till Uppsala i max 70 km/h... ja lär dra till mig en och annan blick eftersom det är motorväg. Dessutom är jag ordentligt höggravid. Kan bli kul det här... eller inte. Omåttligt trött börjar jag bli på allt strul i alla fall.

Så här mysigt var det att vänta på hjulbytet:


Enligt mäklaren så är det "iskallt" på marknaden, eller rättare sagt lokalt över vårat hus. Ett likvärdigt hus som har fått ett ordentlig budgivning, jag fråga om de kanske vill se vårt hus... nä, de har sett det på nätet och det är ointressant. Mmm, denna irritation äter mig sakta levande.

Jaha, och vad är då bra??? Min son och min dotter är så gulliga och fina, de leker med varandra trots ålderskillnad och jag har aldrig varit med om att sonen bytt om sååå snabbt som i dag när vi skulle hämta Tindra. Twinsen i magen är mysiga och i dag har de legat bra, så jag har sluppit den svidande känsla i mellangärdet. Tack för det. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!