måndag 18 juni 2012

Bud

Bud på vårt hus, mmm jag vet kan byta karriär och starta inom spådom... haha visste väl att de var intresserad. Fortfarande är budet på tok för lågt!! Men jag har snickrat i hop något bra till dom, tycker jag själv. :) Dessutom dyker det upp nya/gamla spekkisar på torsdag.

I morgon får jag veta lite mer om graviditeten... hur ska vi gå vidare. Helt galet ont gör det när det gör ont, sen kan jag vara smärtfri under en period.... då undrar jag vad jag gnäller så mycket för?? Morfin... alltså hallå hur ont kan det göra?? Sen vet jag... det kan gör jävulskt ont!!! Jag har ändrat TUL och bm-besök till Danderyds sjukhus... kan ju inte sitta i bilen en längre sträcka.

Nu har C gått på pappaledigt med V, skönt, skönt... han ska jobba fredag och lördag för pengarnas skull bara.

Idag har Tindra städat alla köksskåp, superduktig var hon... bara en flaska Mollipec som gick åt skogen, annars är allt helt och bra. Dessutom har hon och Moti hängt tvätt. I kväll spelade de tv-spel tillsammans ett ap-spel som Moti kan vara med på, det var jättekul att de går att spela som tvååring. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!