lördag 30 juni 2012

Persisk frisyr och nyheter i boden

Go natt!! Här har pratats affärsidéer (eller en pratar och lyssnar/pysslar) hela kvällen. Innan det var det namn-diskussion... Skulle tvåan döpas efter snyggaste tjejen i lågstadiet som C gick på eller skulle vi välja ett namn som VI tyckte va fint? Det blev det senare. Men! Vi har nu tre namn i omlopp och dessa namn ska på måndag trattas ner till två och sen passa in på varsin individ. Mmm vi får väl se vart det hela slutar. :)

Jag har i dag köpt descutan, klippt mig (fick en persisk frisyr!!) och hämtar panduro-lådan... Stor och härlig!! :) i panduro-lådan fanns ett gäng garn som det skrivs om i några av mina virkböcker: Molly från järvbo.... Ett riktigt kraftigt garn... Inget sommargarn, men jag tränar på minsann. Detta har jag hittills gjort på mitt nya projekt. Spännande som tusan eller hur? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!