torsdag 21 juni 2012

Går i väntans tider kan man säga...

Idag har jag varit på sjukan hela dagen... Kl 10 började jag vänta på blodprov, sen tog det sån tid att jag fick sitta kvar en timme och V och C åkte hem till T. Köpte mig nån tidning och bubbelvatten och satte mig på en bänk ute. Höll på att somna... Sen upp på mottagningen, fanns inte med... Men hade varit omtalad under dagen. Jaha bara sitta och.... Ja vänta. "/

Sen var det ctg slö etta och pigg tvåa som vanligt. Vänta i ett proppfullt väntrum, en annan som vänta tvillingar var enorm!!!! Kände mig pytteliten, en tant sa till mig i kiosken... Nu kommer den snart. Nja sa jag DOM kommer om någon vecka. Ojojoj du är såååå liten sa tanten, haha.

Hur som, det slutade med ul och ctg i ytterligare 40 min... Kom hem först vid 16.00, då kom en leverans från Ikea. Vs nya säng och lite annat. :) skruva skruva, flytta flytta... Färdig!! T åkte i dag till F... Vi ses inte innan bebisarna är ute. "/ hon ska på ridläger å allt. Nu ska vi snart äta middag, jag är så trött att ögonen går i kors!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!