lördag 16 juni 2012

Filmtajm i dimman

Halloj! Här går jag som i en liten dvala.... tack vara mina starka mediciner. Smärtan kommer och går ändå, det kan göra oerhört ont men långt i från som det när jag åkte in. Jag blir trött och vimsig av medicinen och kan knappt fokusera då och då.

En jobbig sak (haha, EN jobbig sak... verkar kunna få allt till att bli jobbigt!!) är att Vincent blivit förkyld i dag, han börja med att nysa enorma mängder snor över mig och C i morse. Det kan kännas nog tungt att opereras, sen vara dunderförkyld är nog inget drömsenario.

Ytterligare en sak - bilen som jag bytte in... tydligen har jag skickat in ett gammalt registreringsbevis. Så det är ogiltigt. Jamen, jag tror jag bli tossig snart!!! En ny process med det...

Jag känner mig lite smålycklig och samtidigt lite smådeppig... varför måste livet vara så? Jag vill bara njuuuuuta och myyyyyysa!! I morgon kommer våra köpare av huset och ska titta en extra gång, så vi ska skriva i veckan... Har jag bestämt!!

Just nu kikar vi på My Little Pony och käkar lite gonni... Moti har kvällsvilat, dvs somnat vid 18.30 och sen vaknat vid 21.30 och är tokpigg. Verkligen skumt, det går inte att få honom att somna om.... Ja ja, det är det lilla i kväll. Han är ju en riktig liten mysbubbe!!

I veckan har jag sista bm-mötet och TUL... på tisdag. Undra om jag tar mig in till det? "/

Tidigare i dag tittade vi på Dolphin Tale - en söt film om en gullig delfin och duktiga ungdomar, förutsägbar och bara underbart skön att kika på. :) Tidigare tittade vi på the Descendants som skulle vara en drama komedi... men när var det en komedi??? Underbar film, som gör att du får en hel del tankar om livet och vad som är viktigt!! Sen att filmen utspelar sig på Hawaii gör inte det hela sämre direkt!! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!