lördag 16 juni 2012

Muffin

Hemma!! Vi skulle varit på landet, men då jag höll på att krevera enbart genom att åka bilfärden från sjukhus till hem, ca 17 minuter med bil.... så blev det till att vara hemma. :( Jag som längtat till landet, C har längtat, T har längtar och V vaknade morse och skrek Yippeeeee för i dag var dagen han väntat på... att få åka lannet.

Jag är livrädd att det ska påbörjas en ny period med så ont som jag hade och dessutom veta om att det kan ge bestående men om jag försöker härda ut. Näää, det känns sådär.

Det som är bra med att ligga inne på en sån gullig avdelning är att det är hög kundservice, se bara vad barnmorskan svängde i hop till mig när jag inte var hungrig på middagen;


Superduper go saft!!!

C har gjort godaste hemmapizzan och Moti har varit sötaste sonen, lite orolig för Mami... Tindra har bakat två muffin till mig som hon skulle ha kommit med till sjukhuset i kväll om jag varit kvar. Nu stanna hon hos pappa eftersom vi inte vet om jag måste åka tillbaka riktigt än... men muffinen finns kvar. :) Hon var lite ledsen att ingen varit på min besökstid i går, Moti och C var ju där utanför besökstid. Men för mig var det helt ok.


Finaste Tindra på skolavslutning... utan sin mamma....



Moti tycker det är dags att börja cykla... men han är inte redo att släppa sargen ännu!!

Jag har virkat klart skorna till bebis två, ska fota i morgon. Sen blev jag lite ivrig och kaxig och virkade utan mönster ett fodral till Iphone... blev ungefär lika fint som om en ur fyran provat sin första virkning. Haha. Men det kanske duger åt Tindra att ha med på ridlägret?? Ska se om jag hittar nån liten kul grej att sätta dit. :)

Åh, just för sjutton... Grattis England och Sverige... mmm vi får nog jobba på det mentala, kanske vi ska besöka ryska gymnastikflickor för att lära oss att kunna agera utifrån maximal potenitial alltid. Sen har ju Zlatan ett eget lag, men att spela som en-mans lag när alla andra har elva gubbar, det kanske blir lite slitigt??

Nä, Natti Natti!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!