tisdag 5 juni 2012

BM-besök

Jag har nu varit hos bm och allt såg bra ut. :) Trodde jag skulle få skäll eftersom jag anade att mitt järnvärde gått ner, men det hade gått upp?! Till 113... jahapp, måste vara dessa jordgubbar jag tryckt i mig sista tiden. Mina järntabletter är slut och jag har faktiskt köpt nya, även Blutsaft. Bra jobbat där!!

I övrigt var mitt SF-mått 40... ojojojoj... barnens hjärtljud låg på 144/148 och bm tror att tvåan är en kille. Men jag har fått det konstaterat att det är en tjej? Hmm måste nog kika ordentligt den 19/6 på TUL, nu har jag ju kombinerat i hop kläder så det står härliga till... i nyansen rosa!! Haha, det är såklart ingen fara om det är en grabb, han får då växa upp med klänningar bara ;). Mitt blodtryck är nu högt (eftersom jag är en person med lågt blodtryck) och ligger på 120/70, det får inte överstiga 140/90....

Nu sitter jag här och gråter, jamen va är det nu då, tänker du säkert. Ser ut som att det inte blir någon bil i dag och jag som kämpat på som en gnu för detta!! Jag VILL INTE köra runt med en bil vars hjullager snart skär i hop och som dessutom har körförbud. Detta är ju sinnessjukt!! Jag har gjort vad som står i min makt att få till detta köp i dag... men den andra som oxå ska vara med på det, har liksom inte lyckats med sin del. :( Tröttsamt är det!!

Nä, nu ska jag ta mig lite järn och sen ska jag bara göra mina saker som jag vill... och skita i att huset ser ut som en svinstia!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!