lördag 23 juni 2012

Vecka 38

"Tvillingar kommer alltid tidigt..." eller hur!! Nänä, nu är det 37+0 och inga tvillingar som kikat ut. :) Jag börjar fundera på mina panikköp gällande stl 44... onödigt kanske?? De verkar ju bli normalstora, växer som ogräs. ;)

Det enda som står i appar och på sidor är... "nu kan bebisen (ja det finns ju inga appar för oss tvillinggravida) komma när som helst. Som blivande mamma se till att få vila ordentligt." Men vänta lite nu!! Vila ordentligt och förbereda mig? Det måste bara gälla förstagångsmammor med städhjälp! Haha, idag har jag varit ensam (mamma erbjöd sig att åka hit 40 mil, men de ska ju komma nästa helg när flickorna kommer) C jobbade ju, jag kunde inte låta bli att flåsande runt i huset, städa och fixa... jo jag har ont som tusan ännu MEN gud förbjude om det skulle starta upp och vi får be grannen komma över och ta V eller så!! Det är liksom C som sköter (eller vad man ska kalla det) hushållet just nu. Men det blir inte riktigt som jag vill!!

I morgon ska jag pyssla en rolig tavla... ville helst göra en på canvas i akryl, men kanske kan göra en till på landet? Hihi... spännande va!! :)

Natti natti säger Nattugglan som för länge sen slutat sova!! "/ Hoo hooo vore kanske mer rätt...

PS. Hoppas slippa små insläpade möss i natt som katterna tjivas om!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!