tisdag 26 juni 2012

Tankar om kejsarsnitt, förkylning och intressen...

Jag har fått ont i halsen, yipeee yipeeee.... Även C har ont i halsen. Två dagar till inskrivning. Hmm... Jag har googlat och det verkar ok inför snittet ändå för oss båda. Kan tänka att det blir efter förlossning som saker kan förändras. Nåväl...

Nu när det närmar sig så känner jag att snitt inte lockar särskillt mycket. Det gjorde det inte vid bokningen heller, men då var det mer ok när läkaren körde sitt lilla brandtal. Tiden efter ett snitt är verkligen skit enligt mig, att knappt kunna ta mig ur sängen. Knappt kunna sköta barnen och inte kunna njuta av en skön prommis. Men nu gäller det att se det positiva! Vad är det nu igen? Haha, bli omhändertagen och få massa hjälp i början. Mysa sängen och ja denna gång.... Ägna mig åt min absoluta favoritsyssla utan att nån tjatar och gnäller, hehe, virkivirki när jag ammar. Ja, du vet när den värsta smärtan lagt sig efter amningsstarten.... Det här ska nog bli myspys. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!