måndag 4 juni 2012

Va, är huset till salu??

Nu sparkar twinsen ovanför mina revben, alltså mellan revben och skinn, om du förstår hur jag menar. Snart dags för magbild tror jag. I morgon är det bm-dags och jag vet att jag kommer få bannor för min hb-nivå... JÄRNTABLETTER & BLUTSAFT!! Ok?

Den här tiden på kvällen är lite mysig tycker jag, jag får möjlighet att surfa fritt. Läser en massa bloggar och kikar på virkat och annat pyssel jag vill göra. Kolla styleroom och får en massa idéer...

Just ja, en positiv sak, min deklaration är godkänd och ligger för utbetalning... tackar tackar! :)

jag är lite tossig, i kväll satt jag och bloggade lite... C var och handlade köttfärs (som kan vara bra att ha om man ska göra tacos). Det stannar en bil nedanför oss och ett par går ut, de går upp för backen, hela vägen till översta grannen. Jag far upp och fram till fönstret, helt övertygad om att nån av katterna är överkörda?? De går ner igen och tittar mycket in på tomten, DÅ slår det mig... vårt hus är till salu! Ehh jag har nog skrämt i väg dem, men de var utanför igen nån timme senare och kikade och båda katterna låg inne i huset och sov.

Nu ska jag fylla på ytterligare med de bloggar jag följer.

God natt!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!