onsdag 20 juni 2012

Välkommen min vän!!

I dag har det varit en bra dag!! :) jag har mått bättre, klarat mig bra utan min medicin och jag har levt igen! Att det kom en p-bot på posten, det är sånt jag kan leva med en dag som denna! :)

Vädret har varit varmt, C införde mamma-och-pappa-tid, dvs han köpte två inspirerande inredningstidningar... La sonen att sova och beordrade dottern aktivitet på eget håll. Njutning!!
:)

Vi har ätit god sillunch, provat grillen i mitten av vår spis och hittat på utvägar ur huset och in i ett annat. Vi har ju grannen som är sugen att köpa en del av vår tomt... Sen en bekant som vill sälja till oss, ett mycket fint hus och bra läge och kanske vi hittar en utväg till att få det för ett bra pris. :)

Inge nytt på budningsfronten, men de har inte sagt nej. Det är ju bra. :) stannande en bil här nere och kikade lite extra i dag... Trots att vår skylt är slängd?? Hur kan nån bara slänga vår skylt?? Jaja... Nu ska vi njuta av livet och sommaren som faktiskt är här. Du är såååå välkommen!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!