måndag 11 juni 2012

Min graviditet just nu och huset ska nu säljas

Hur mår jag nu i min graviditet? Jo, det ska jag berätta... jag har slutat sova, vaknar med spya i munnen om jag väl sover... mina fötter och underben svullnar till dubbel storlek på dagen om det är varmt, jag har sjukt ont i revbenen, så ont att jag knappt kan vara till, mitt skin på magen har i helgen svidit något enormt och mina knän börjar säga i från. Jag kan knappt böja mig eller sätta mig på huk, två saker kan hända... jag kommer inte upp utan hjälp eller jag tappar balansen... Hmmm....

I morgon är det tre veckor kvar och det ska bli skönt när det är över. MEN det är min sista graviditet och det stör mig att jag inte lyckats njuta nästan något av att vara gravid och nu är allt groteskt och magen skrämmer folk och fä... Snickaren tittade livrädd på den när han var över. Jag vet, den är bara för stor!!

Däremot har jag nog aldrig varit så "smal" i någon av de andra graviditeterna, jag har liksom kvar mina egna former och ett vanligt ansikte och så. Det är skönt. :) Enligt min bok Kraften är det viktigt att 51% av alla tankar är positiva, shit det klara inte detta inlägg!!

Hur som helst något roligt! Visning hade vi i dag på vårt enormt fina hus och fyra friska par kom hit, varav två är intresserade. Bra! Jag har en god känsla om att huset nu blir sålt!! Så i morgon får du kanske veta hur det lyckats!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!