tisdag 19 juni 2012

Nytt bud...

... höll jag på att glömma... vår mäklare är verkligen DEN sämsta säljaren. Vi hade ett hett samtal idag, kunden har ökat sitt bud med 300 tusen och vi är nu på utgångsbud, vilket icke funkar för oss. Enligt mäklaren så kommer de inte lägga högre, så är det bara. Nähä, då är väl huset vårt fortfarande eller hur? Vore bara skönt att ta tillbaka huset från hemnet och mäklaren och sen komma igen efter årsskiftet och bara kräma ur en mille mer. Vi får väl se... kan han nu lösa affären på den sommarrea jag gett så blir väl det toppen åt ett annat håll. Jaja, den som lever han får se.

Just nu känner jag att jag SKITER i det och vill bara ägna mig åt min familj och min situation just nu. Även om det är sjukt jobbigt med smärtan, så vet jag att jag kommer se tillbaka på denna tid som en mysig tid eftersom alla är tillsammans, vi är en liten familj och det handlar om att vårda och ta hand om... stötta och hjälpa... samt funka som ett team.

Nu virkningsdax!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!