onsdag 10 juli 2013

Hon kan gå!!

I går började Celine gå!! Inte bara nåt steg, utan hon släppte och bara gick i väg. :) Sötnosen!

Det händer mycket med tjejerna nu, direkt de passerade ett år så tycker jag att de förändrades, blev stora liksom. De leker mycket med varandra skjutsar varandra på olika små fordon. Kryper i kapp, de är nästan alltid på samma ställe.

Just nu står jag ensam i stugan och spionerar på deras lek. En barnfåtölj som de klättrar upp och ner ur, trängs och skrattar. C är med Vincent på vårdcentralen... Han har fått urinvägsinfektion eller liknande. Avskyr när barnen är sjuka!!

Vi har haft några dagar med strålande sol och extrem värme. Skönt! I går började det dock regna och regnade hela natten. Så i dag är vindarna något svalare och jag passar på att städa lite i stugan. Fast helst vill jag läsa min bok! Floder av röd jord... Jag är ju fascinerad av Afrika och denna handlar om en kvinnlig jägare från Sverige. Spännande och underbar bok!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!