lördag 31 augusti 2013

Matsäck i parken

Regn å rusk blev det plötsligt när jag och tussarna var i parken. Tur att vi hittade lite tak över huvudet... Synd att inte matsäcken var större, den och tussarnas tålamod var slut en bra bit innan regnet var. Nu sover de sött och jag... Hmm jag borde plugga, men jag har gjort en massa annat... Onödigt, tidsfördrivande. Vincent han är förkyld som attan och ligger i soffan och spelar Wii. Han orka inte ens hänga med till parken i dag, då är han dålig minsann! 

På måndag blir det omvisning på Mystery House och om en vecka ska vi hämta hem ponnyplutten... Hoppas på en slank köttbulle som kan starta medelsvår dressyr direkt! ;-) 

Funderar på 5:2 dieten... Men alltså jag är ju en hungrig människa, jag skulle aldrig fungera utan mat. Näää skippar nog dieter och börjar träna... Kanske? Ska kolla barnpassningsmöjligheter nere på byn. Men vilket svammel! Nu VILL jag plugga, ok erkänner försöker lura mig själv. Sådär som man kan göra när man är deppig, le bara ska du se att du känner dig bättre! :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!