söndag 24 november 2013

Hallå där Telenor Vakna upp och ge mig lite service pliiiis...

Bilderna dröjer, jag väntar... å väntar på min nya telefon... mmm Telenor de har  minsann sagt att de ska skicka returpåse till den felaktiga telefonen... jodå det ska de! Va?! Har den inte kommit? Mäh, den är minsann skickad 13/11. Omöjligt, enligt mig. Sanning, enligt en trött Telenor-agent. Skickar en ny... OM nu MOT förmodan den andra kommit bort... tre arbetsdagar, sen har du den! 3 arbetsdagar och 2 helgdagar senare sitter jag här, utan första och andra returpåse. Tröttare abonnemangsinnehavare än nånsin hos Telenor... som lovade mig en guldtelefon med gröna skogars abonnemang och endast en faktura på 499 i månaden, svenska kronor alltså. JAG sitter här med en trött och gammal iPhone 4, redo för pension, en 16Gb iPhone 5 hungrig att behaga en ny ägare... inte mig dock som vill bli kompis med en 64 Gb iPhone 5. Abonnemanget kostar fortfarande närmare 1000 lappen trots hot om långsammare internet när sonen kikat för länge på Blåa Tanten, aka Rosa Pantern. Trött och lite pluggalen, har bommat en tenta för första gången, lite sur på syrran för gårdagens promenad i white trash världen och en förkylning som liksom står där och bankar på dörren. Hej då säger jag och försvinner in bland balkar, pelare och brottsgränser. Vi ses och hörs... kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!