onsdag 18 december 2013

Det här blir såååå bra!!

Hello... eller nåt, i lite stirrigt och virrigt tänk just nu... har nämligen lämnat in Inlämningsuppgift nummer 4 och om den blir godkänd, ja... då behöver jag inte skriva den tredje tentan. Håll en tumme eller två! :) Har även varit med på ett styrelsemöte, kommit i håg grannens katt... glömde nästan, hästen har fått nya skor... tog ca 2,5 timmar och kostade en förmögenhet, beställt julklappar, sanerat en unge från bajs... mmm Céline som envisas med att inte BARA bajsa efter 20.00 utan även gräva fram bajset med båda händer, smaka på det, kladda med det... och så vidare. Jag har även... (oj, har hon hunnit med mer saker tänker du eller så tänker du det där var ju inget?) läst en blogg skriven av en lokal tjej som gått från 130 kg till 50 kg... jamen hur är det möjligt?! Jag kan inte gå ner mina 5 kg som jag vill... jaja... kämpa kämpa... börja träna, oj så skoj... bara jag som peppa lite eller nåt. Skjutsat och hämtat, skjutsat och väntat, lämnat och hämtat, hämtat och skjutsat igen... wow... pluggat i en bil som gungat eftersom tussar och sur 4 åring gastat... bytt fyra bajsblöjor i diverse konsitens, lagat goood mat som tog 50 minuter... Handlat 2 glödlampor, pepparkaksformar och 2 elljusstakar...

MEN det viktigaste av allt, största peppen i dag -> en mamma i stallet, ja! en ponny-mamma som jag, hon har pluggat efter alla tre barn, jobbar nu med det som hon vill och är skitnöjd! Jag visste det, jag är på rätt spår, varför tveka! Hon börja när hon var 33 år, är nu strax över 40 och så nöjd... och jag vid 35... mäh, det blir bra det här! Såååå bra, ja, ja! Ok, jag erkänner är en aningen stirrig, virrig och kanske lite trött? God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!