tisdag 10 december 2013

Nattens tankar bankar och slår

Natt och alla sover endast mamman är vaken... Är inte det konstigt så säg? Vaknade för 30 minuter sedan och kan inte somna om. Jag ligger och funderar... Hur ska det gå med köket? Deadline är den 11:e och det går inte att maila underskriften!! Hjälp... Pluggeliplugg, varför får jag inte i hop det? Tiden rinner i väg och det är ju enkelt men blir så svårt... Varför? Ekonomin... Hur göra? Föräldraledig eller student med "gratis-pengar"? Varför får jag inget sms om att Telenor fått tillbaka telefonen? Suck... Ja, inte lätt att sova när dessa tankar bankar och slår i hjärnan. 

Bra gjort av mig... Jag har röjt ordentligt i sovrummet, flyttat bort en skräphylla och flyttat in två nattduksbord... Blev grymt bra!! :) nu får jag nog läsa lite konstruktion, det brukar söva mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!