måndag 4 mars 2013

Bryt i hop och kom igen

Äta, bajsa, gråta, gnälla, krypa, rymma... Sova men Max 20 minuter och aldrig samtidigt. Verkar onödigt! Suck. Just nu är det inte muntert här kan jag lova! Dessutom har jag plugg och huset ska städas och renoveras.... Kläder ska tvättas, garage rensas, skräp slängas, mat handlas, mat lagas... Läxor läsas, pussel och sagor.

Försökte få med mig Vincent ut i dag till öppnis... Han vägra. Kul. Nämen då sitter vi här då och glor. Vänta! Det är tyst?! Jag sluter ögonen ett tag eftersom Vincent passande nog kollar iPad. MAMMA!! Du sover väl inte??? Vi läser Örnis! Fan...

Jag skulle kunna räkna upp 2000 till saker som stör mig just nu... Men jag bryter i hop i stället och kommer igen. Så, Nämen då kör vi då! Världens mest stressiga, otacksamma, skitigaste, oglamorösa, sämst betalda.... Men oxå underbaraste jobb: Mamma-jobbet. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!