söndag 17 mars 2013

Spyor och byggproduktion

Så här länge har det aldrig varit uppehåll på bloggen... Vad händer egentligen? Jo, mycket. Jag har tenta på tisdag och har såklart pluggat alldeles för lite. I onsdags var jag och tussarna och träffade andra tvillingar. Mysigt mysigt! :) I torsdags var det seminarium för mig, förmiddagsmys med Bappi för Moti och tussar... sen stallbesök med de fyra tappra. Haha. Dessvärre fiskade Celine upp en feber på vägen som bröt ut i går, det gjorde att det inte blev nån öppna förskola utan hemmahäng tills det var dags att dra till Täby C och gå i en leksaksaffär i 1,5 timme!!!

Idag är ändå värst... Magsjuka på tussarna.... usch och fy säger jag vara!! Blääääää....

Hmm på tisdagen skriver jag tentan, fram tills dess skurar jag spyor och läser om byggproduktion... Wish me luck!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!