fredag 1 mars 2013

Hej, hej, hallå dagboken!

I dag var det visst fredag... Eller var det lördag? Näää fredag. :) Inte lätt att hålla koll nu när det är sportlov. Jag började dagen 06.00 när Celine tyckte att det var en bra tid att gå upp. Sen anslöt Vendela vid 07.00... Gröt till tjejerna.... Kaffe till mamman. De övriga vaknade väl vid 10-tiden och då var jag och tjejerna redan påklädda och på väg på prommis. Gick en två timmars tur i dag, det var dö-jobbigt! Hemåt var det motstorm, alltså värre än motvind. Visste knappt hur jag skulle komma hem! Jag hade inget stormskydd med till vagnen. Fick bulla upp med filtar och som tur var låg de ner.

Sen var det lunch i form av omelett (de åt det nämligen i min ljudbok och det lät sååå gott!). De andra åt frukost! Olika liv helt klart. Tindra och Vincent fixade en cirkus som var fantastisk! Synd bara att Tindra vägrar vara med på kort!! Har ju knappt några på henne... Hmm.

Sen skjutsade jag och Vendela Tindra till Täby, hon skulle möta upp F. Åsså handla vi lite... Sen var det gladiatorerna och även denna fredag var den lilla gladiatorn svår att få och sova. Inte som förra fredan... Men nästan. Och nu då? Ja! Det är ju 24 minuter kvar på dygnet och de ska spenderas med mig själv och en bok! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!