onsdag 13 februari 2013

Röja & Rensa


Det är dags att ta tag i hemmet på riktigt! Jag har ju startat med trapprenovering, körde fast när jag inte hittade slipmaskinen... insåg att jag kommer aldrig orka... köpte en bok, en ny bok är liksom alltid som en energikick för mig. :) Så nu har jag en ny bok, mer energi och ett sug efter att fixa till lite. Jag har även köpt slippapper och kloss... en ny maskin kändes inte motiverat... även om jag är sjuuuuukt sugen på en Dremel. Hmm, får börja slipa och se om jag orkar. 

Har ett problem att lösa, jag vill ta ner en del av köksväggen för att få en öppnare känsla. Men det står ett fint skåp på andra sidan väggen. Vart ska då det fina skåpet stå? Visst, det skulle kunna säljas MEN det är ju liksom inte riktigt mitt... det är hamsterns... Ska leta space och sen riva, haha, kanske i helgen när jag och kottarna är ensamma? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!