söndag 3 februari 2013

Hopphjärta

Det är det finaste jag har.... Trallallallallaaa... Kärleken! Jag och Vincent kollar Loranga igen. Underbar serie... Känner mig lite som gubben från kommunalkontoret. :) Dags för skärpning... Därför har jag beställt några böcker från Bokus, hihi. Älskar böcker! Pyssel! Virkivirk! Ponnyn! Och okej då... Mina älskade barn!! :D

Det är så mysigt att krypa upp i soffan på kvällen med filt och lite virki... Här om dagen frågade C mig vilken tid på dagen som jag gillade bäst? Jag funderade lite, sen kom jag på att när dagen börjar, när all morgonbestyr är klar, det har lämnats och skickats i väg människor och bara vi hemma-människor är kvar. :) Då är det liksom njutning! Men okej då kvällar i myssoffan är oxå ok. ;) Vad C tyckte var bästa tiden på dygnet? Utan att tveka -> När han ska gå och lägga sig! Haha!

Jag har liksom hopphjärta... Haha, så som Loranga... Allt för att slippa ta mig i väg från min älskade vardag. ;)

Nu ska jag kika vad Fabriken bjuder på för söndagstema och sen se en söndagsfilm. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!