söndag 17 februari 2013

Söt, Sjuk och Snygg


Söndagen i bilder, Vincent har såklart blivit förkyld... snart tisdag och dagisdax, så jag är inte förvånad. Han frös så mycket i bilen till flygplatsen och väl inne på Arlanda så skakade han. Stackars. :( Céline har kört järnet i sedvanlig ordning, att lägga henne på rygg kan få henne att bromsa upp och ligga still ett litet tag. Särskilt om hon får något att pilla med... hennes syster dock, fullt ös medvetslös... Vendela far runt som en liten virvelvind, för att stoppa henne ett par minuter är det bumbon som gäller. Céline kan inte sitta i bumbon längre, hon är för tunn. Hon äter exakt lika mycket som Vendela, i bland mer... men inget fastnar. Visst hon är rörlig som tusan och snabb som bara den, men hon blir bara tunnare och tunnare! 

Ja, annat som hänt är att vi hämtat hem pappan från hans resa till Polen, ätit onyttigt på Max och jag och Tindra gick och hämta en hylla som jag köpt av en granne. Haha, leta upp den på Blocket och den fanns på gångavstånd, sånt gillas! :) 

Jag fick ett mail som fick hela mitt kroppshår att resa sig... en föraning visade sig vara sann och bekräftelsen fick mig att rysa så det nästan gjorde ont. 

Jaha, det var söndagen det... en Söt, en Snygg och en Sjuk... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!