måndag 6 januari 2014

Bästa kraschen någonsin

Min mail kraschade i dag, oförklarligt och ingen av de andra två är påverkade. Vi har alltså tre på samma konto... Men jag är glad och jag känner mig lättad. Den var full av gamla mail och det dundrade in ca 100 mail om dagen som bara var spam. Nu har jag en ny fräsch, som dessutom fungerar att kolla på telefonen. Tog tag i att lägga in studentmailen oxå. Bra där!! :) 

Jag har pluggat som en tokstolle i dag, jag fattar en massa! Sjukt stolt över mig själv faktiskt. Trots att jag fick påhälsning i köket av först en nyvaken hungrig gosse och lite senare en liten tuss som kände sig ensam då syrran sov. Jaja, det är bara att kämpa vidare. Jag har gjort min ab challenge idag! Bra bra av mig.... Även om jag motstridigt erkänner att det var skitjobbigt!! 

Senaste nätterna har jag sett filmer, först om en kapten som vars skepp blir kapat av somaliska pirater... Sann story och vansinnigt läskigt med en sån inblick i den verkliga världen. Usch! Sen var det Gattaca, som C sagt var sååå bra. Ja den var bra... Men den är från 97, så ja lite 90-tals känsla var det såklart. I natt har jag sett den bästa på länge!! About Time... Underbar film som är i klass med min absoluta favorit Eat Pray Love. Tänkvärd och fullkomligt underbar!! 

Plötsligt så är det som om någon slitit av mig den våta kalla yllefilten och låtit mig få känna lite lättnad, kärlek och hopp om framtiden. Tack för att du kraschade min mail, det behövde jag! En upprensning och nystart. 2014 kommer att bli ett underbart år! :D 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!