torsdag 16 januari 2014

Dagens tenta och renovering

Tentan i dag, jag blir lite småtokig.... Det var 5 läromål, man måste bli godkänd på samtliga läromål. Jag kunde ALLT på 4 läromål och inget på det 5:e. Så nu riskerar jag att få ett Fx... Alltså inte godkänd men kan få ett E om jag gör en komplettering. Orättvist när jag skrev A eller B på resten. Jaja, jag jagar CSN pengar så E får väl duga. 

Nu är det en inlämningsuppgift som hänger över mig, deadline i morgon klockan 23.55. Kommer nog lämna in för sent ändå... Hellre jobba igenom den än att slarva in den. Jaha, det var plugget det. 

Ungarna är söta, men Jesus vad de har börja bråka. Alla tre, ibland alla fyra. Vincent är mr Tvärtemot och jag blir galen!! Han rymmer, skriker och gråter på stallet. Beter sig ohyggligt dåligt. Men men... Ehh Jamaica snart, 12 timmar på flyget med mr Tvärtemot kan bli skoj. Kan bara plugget lämna tillbaka min hjärna så ska jag nog funka som mamma igen. Tror jag... 

Just ja! Jag har ju renoverat Vincents rum lite denna vecka. Här är före och efter. Ska upp med en tv nån hylla, rullgardin och tavla bara. Åsså lite stjärnor på stjärnhimmeln. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!