lördag 11 januari 2014

Vad händer en fredag i mitt knäppa liv?

Jag hänger med på ABC även om det var sjukligt trögt idag!! Jag har pluggat i dag, nöjd med mig själv... Läst in 50 sidor på ljudmemo så jag kan lyssna på mig själv. Haha! 

Hade lite hoppträning för Tindra och hennes kompis i dag. Tindra ramla av och ponnyn rusade sig trött runt ridbanan så han knappt orka hoppa mer. Suck. I morgon är jag hästfri! Vad ska jag då hitta på? Jo! Jag har ju påbörjat renovering av Vincents rum, så nu är det tömt och spacklat. I morgon ska det målas och sen byggas säng på söndag... Va?! Tenta sa du? Jaja, jag kan ju lyssna medan jag målar. ;-) 

Vendela är så söt, allt jag frågar henne om svarar hon Nej på... Eller Näääää. Men hon nickar för ja och skakar på huvudet för nej. De är tokstollar båda två just nu... Svåra att få och sova, jag har varit in 58 gånger till dem i kväll och en av gångerna hade de bytt kläder med varandra. Suck. De har sängarna en bra bit i från varandra, men de skjuter sängarna närmare och kastar saker till varandra. Under kvällen har jag känt mig näst intill galen... Men nu när de sover, så tänker jag att de är ganska roliga och mysiga ändå!! 

Nu ska jag se filmen Nedkopplad... Tror jag den hette? 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!