onsdag 12 februari 2014

Hemma!

Dags att återuppta denna blogg, vi är nämligen på svensk mark igen och allt vad det innebär. Stall, köksrenovering, halka, mörker, skola, tjat, gnat och så vidare. Kul att träffa Tindra igen, även om hon bara körde på som om vi aldrig varit borta... Dennis, Dennis, Dennis... Å så lite Dennis. Jaja, han är ju söt! Han har fått en ny kompis när vi var borta lilla L som vill rida och pyssla på lördagar. Mysigt! 

Jag har lämnat in hemtenta 2! Bravo! Även om det var på håret. Nu måste jag snickra på vår grupprapport för jag har inte varit så aktiv i och med vår semester. Ny tag! För jag har ju massa energi nu när jag varit på semester... Eller hur var det nu? 

Tussarna har sovit i 30 timmar sen vi kom hem, de har endast varit uppe korta perioder. Snacka om jetlag och utmattning efter att i två veckor kutat runt som galningar! :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!