torsdag 13 februari 2014

Vända tiden

Så svårt det är att vända tillbaka tiden! Vi vaknar nu 13.15 jag och Vincent. Tussarna sover ännu... De har verkligen sovit så otroligt mycket sen vi kom hem. Bara vaknat och druckit välling, ätit nån banan och middag i går. Tur att jag har möjlighet att vara hemma med dem. Vincent har blivit lite läskigt sjuk, i går hade han ont så ont i huvudet att han bara låg och gnydde. Sen fick han 40 graders feber. Usch. 

Medan jag vakade i natt så såg jag en film Enders game. Den var helt okej. Annorlunda men helt ok! På bokfronten är det Innan floden tar oss som gäller och den är otroligt intressant och härlig bok! :) Läser med appen dito och det funkar suveränt, speciellt när jag kan låna Vincents iPad för att läsa. Nä nu är det dags för kaffe och att väcka barnen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!