torsdag 20 februari 2014

Ommöblering och skratt

Jag har möblerat om lite i tjejernas rum, blir tokig på hur de flyttar runt sängarna på natten. Nu har de sängarna långt i från varandra. Det finns ett större lekutrymme på golvet och det är ju bra i och med att det ska vara fokus framöver. Leken alltså. För första dagen sen vi kom hem har tjejerna varit lite glada och skrattat. Det känns skönt! Nu måste det vända... Bort med svinkoppor, hit med sol, vår och glada miner! 

Lite mer sjukdom har drabbat vår familj, C har nån influensa och ligger som en strandad val i sängen. 

Bra saker i dag... Jag har klarat av två möten, ett med min grupp i skolan och ett styrelsemöte. Jag har fått resultat på tentan jag skrev 9/1... D jag känner mig mycket nöjd med det! :) Den andra tentan hade jag A på. Bra bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!