tisdag 18 februari 2014

Osorterade tankar

Gud så söta de var i dag Vincent och Vendela. De lekte med tjejernas dockor och dockvagnar. Gick på promenad, stannade och matade med nappflaskan och tog upp de ledsna små dockbebisarna och gungade dem. Haha, Vendela var dessutom naken, för att lufta sina koppor, såg så roligt ut när de drog i väg över tv-rumsgolvet. Celine satt i mitt knä och blängde... Hon har nån form av separationsångest just nu och jag ska bära, krama och pussa hela tiden. Annars ligger hon i en hög på golvet och gråter... Ehh jag håller en tumme att det går över snart! 

När C skulle laga middag så dukade jag fram lite tuschpennor och papper. Vincent och Vendela målade, Celine åt upp sin penna och målade inte ett sträck på papperet. Sen spårade det ur totalt... Alla skrek, grät och slet sitt hår... Även mamman och pappan... Nästan i alla fall. Middagen med kött och potatis hamnade i skymundan och snabbt serverades korv med bröd. Hjälp! Det är som att åka en hiss för snabbt nedåt, det går liksom inte att hålla i sig och det svischar om öronen... När det brakar loss alltså... Och inget kan stoppa dem. Ge mig tillbaka de söta små bebisarna som satt i sina babysitters och inte visste att det existerade två konkurrerande syskon. Och ta tillbaka dessa tre monster som du placerat i mitt tidigare relativt lugna hem! Den ena svär dessutom Jäbla ibioter om och om igen... Kul. 

Oj det var en lång harang ur dagens osorterade tankar. Hivar även med en bild på en Kraschad Foffo (Celine)... Den av de två som har lite koppor... Hon tog en selfie i morse, ser ju verkligen välvårdad ut jäntongen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!