torsdag 13 juni 2013

Ponnyplutt och go-lunch med bästa sällskap!

Efter en sjuuuukt stressig och trött morgon, lurade jag Vincent till dagis. Inget jag är stolt över men kände mig lite tvungen OCH han har aldrig varit mer nöjd någonsin! Till slut i alla fall! Hans nya fröken var en snäll flicka! :)

Sen drog jag och tussarna i väg och träffade bästa E och hennes W som gick utstå en hel del påpucklingar av Celine... Jag liksom stolt-skäms lite... Hon är så liten och tuff, men i bland sylvass och får sina kompisar att gråta. Hmm sen skrattar hon själv.

Vi drog på Solbrännan och åt gooood lunch. Tre kvinnor satte sig vid vårt bord, det skulle de inte ha gjort! W visade klart och tydligt att de inte var välkomna... Geonom att hålla i kvinnan bredvid i hennes tröja.., med pannkakshand. När hon inte fatta.. Då var det dags för pannkakskastning, samma kvinna i skottlinjen. :) Haha! Tussarna förde sitt liv och tog plats. Men trevligt hade vi och mycket härligt vuxenprat fick vi!

Sen var det hem å rensa köksskåp, till hästen som i dag är billig... Åh sååå billig! Han dängde av Tindra med buller å brak! Från skritt till en brallning utan dess like i en grisblink. Hon åkte såklart rakt i backen. Hmm, vidare konflikternas konflikt råder i stallet... Hoppas det lägger sig snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!