lördag 28 september 2013

MÅL!!


Vänta lite nu! Jag har mål... HJÄLP! Det är flera år sen sist jag kände att jag hade något äkta att sträva efter. :) Kul är det och jag ska genast skriva ned dem, de har liksom bara odlats i min hjärna utan att jag tänkt på det. Låter ju helknasigt, men det är sant! Det är dessutom mål som bara rör mig själv... alltså jag menar som jag kan påverka själv och inget sånt att minabarnskablistjärnorhitanochditanmål (varför skriver man såhär egentligen?). Jag känner mig pepp (men det gör jag alltid den här tiden på dygnet när det är tyst och lugnt i huset).

Några små mål, ett stort mål (kul som tusan!!)... Okej okej jag delar med mig lite, hihi. Ett mål handlar om att komma tillbaka till min jeansstorlek eller en storlek över. Jag har alltid haft 25 men efter tre barn på tre år så nöjer jag mig med 26. Det stora målet är ett hästmål... jag är liksom hooked på hästar igen, så är det! Men det är nog inte det målet som man kan tro... nä det är högre och större än vad nån kan tänka sig!! Vad kul det kommer bli med vägen till mina mål. :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!